כשחושבים על המילה "כוכב על", סביר להניח שתמונות של מפורסמות כמו ביונסה או ג'יי זי עולות בראש. אבל כמה זמרים מתחת לרדאר אולי לא מפורסמים כמוהם אבל יש להם פוטנציאל לא פחות מתישהו להפוך לסופר מפורסמים. זמרת כזו היא ריהאנה. ריהאנה הייתה אלמונית וירטואלית כאשר התגלתה בשנת 2003 על ידי מפיק התקליטים אוון רוג'רס בזמן שהופיעה בתחרות שירה חובבנית בעיר הולדתה ברבדוס. רוג'רס החתים אותה לחברה שלו Reve Records, ועזר לה להחתים אותה ב-Universal Music Group בשנה שלאחר מכן. בשנת 2005, ריהאנה הוציאה את הסינגל הראשון שלה "Pon De Replay" שהגיע למקום החמישי במצעד Billboard Hot 100 והשיק את הקריירה שלה כאמנית הקלטות. כיום, ריהאנה ממשיכה להרחיב את ההצלחה הזו עם אלבומי להיטים והופעות בקונצרטים נמכרים ברחבי העולם. בואו נסתכל מקרוב על למה היא כל כך עולה, ולמה אנחנו חושבים שהיא רק תמשיך להיות גדולה יותר מכאן.
יש לה כישרון לכתוב שירי להיטים.
אחת הכישורים החשובים ביותר שיש למוזיקאי היא היכולת לכתוב שירי להיטים שהקהל הרחב אוהב ורוצה לשמוע שוב ושוב. ריהאנה הראתה לאורך כל הקריירה שלה שיש לה את היכולת הזו בכף. אלבום הבכורה שלה, "Music of the Sun", כלל את השיר הלהיט "Pon De Replay" וכן את "First Last Goodbye", אותו כתבה בעצמה ועליו זכתה בפרס "Soul Train" למסלול הריקוד הטוב ביותר. בחמש השנים הראשונות שלה כאמנית הקלטות, היא כתבה את המילים לחמישה סינגלים מספר 1 ואת המילים או הלחן לשמונה חמשת הסינגלים המובילים. מאז, היא המשיכה להפיץ להיט אחר להיט, עם אלבומה האחרון, "ANTi", כולל שירי הלהיט "Work", "Needed Me", "Kiss It Better" ו-"Love on the Brain".
הביצועים שלה מדהימים.
חלק ממה שהופך פרפורמר לכוכב על הוא היכולת שלו לרתק את הקהל שלו בהופעה שלו. בין אם זה חוש הסגנון שלהם, יכולת הריקוד שלהם, השירה שלהם או כל הדברים האלה, המעריצים יכולים להתרחק מהתוכנית ולומר "וואו, היא הדבר האמיתי!" לריהאנה יש את היכולת הזו בכף. היא מפורסמת בסגנון הלבוש הייחודי והאנדרוגיני שלה, המשלב הרבה עור, ג'ינס ובדים נשפכים, כמו גם בזכות יכולת הריקוד המדהימה שלה. הריקוד שלה תואר כמיני בצורה אגרסיבית וידוע שהיא משלבת את זה גם בשירתה, מה שהופך אותה למבצעת מיוחדת במינה.
זיהוי השם שלה הוא דרך הגג.
סימן נוסף לכך שמוזיקאי הוא כוכב על הוא כאשר הם הופכים כל כך מוכרים עד ששמו הופך כמעט לשם נרדף למקצוע שלהם. אנשים שאפילו לא עוקבים אחרי המוזיקה של ריהאנה יודעים מי היא ומה היא עושה, וזה סימן מצוין להצלחת הקריירה שלה. זיהוי השם של ריהאנה נמצא כרגע בשיא של כל הזמנים. בניתוח של מונחי חיפוש בגוגל, ריהאנה נמצאה כמוזיקאית הכי מבוקשת ללא ספק. היא גברה על אמנים כמו ג'סטין טימברלייק, ביונסה, קניה ווסט ודרייק בממוצע של 12,000 חיפושים בחודש. סביר להניח שההכרה בשמה שלה תגדל אף יותר ככל שיעבור הזמן.
קהל המעריצים שלה גדל והם אוהבים אותה.
לאמנים גדולים יש דרך לעורר את המעריצים שלהם להתאהב בהם. מהפעם הראשונה שמאזין שומע את אחד משיריהם, הוא מרגיש חיבור כמעט מיידי למוזיקאי ולמוזיקה שלו. ריהאנה העניקה השראה לסוג זה של אהבה במיליוני אנשים ברחבי העולם. המעריצים שלה אוהבים את העובדה שהיא עצמה באופן לא מתנצל. הם אוהבים את העובדה שהיא משלבת את המורשת הברבדית שלה במוזיקה שלה ובהופעות שלה. הם אוהבים את החוש האופנתי העצבני שלה ואת הקול הייחודי שלה. והם אוהבים את העובדה שנראה שהיא לא לוקחת את עצמה יותר מדי ברצינות. גם קהל המעריצים של ריהאנה גדל ככל שעובר הזמן. עם כל אלבום חדש וכל סיבוב הופעות חדש, נראה שקהל המעריצים שלה גדל. וסיבוב ההופעות האחרון שלה, "The Anti Tour", היה מוצלח במיוחד, עם יותר ממיליון כרטיסים שנמכרו.
הסרטונים שלה פופולריים מאוד ועוזרים לבנות את המותג שלה.
דבר נוסף שיכול לעזור להגדיר את המותג של מוזיקאי הוא הקליפים שלו. מעריצים שצופים שוב ושוב בסרטוני מוזיקה של פרפורמר יכולים להתחיל לקלוט נושאים ומוטיבים מסוימים שייחודיים להם. לריהאנה תמיד היה סגנון מאוד עצבני, סקסי ומתוחכם בכל הנוגע לקליפים שלה, לפעמים במידה קיצונית. הסרטונים שלה הציגו כל דבר, מערום ועד רצח, ולמרות שהם גררו ביקורת מכמה כיוונים, הם גם עזרו לבנות את המותג שלה בכך שהעניקו למעריצים שלה משהו שהוא ייחודי שלה.
סיכום
לסיכום, אנחנו חושבים שריהאנה היא דוגמה מצוינת למוזיקאי שיש לו פוטנציאל להפוך מתישהו לכוכב על. יש לה את כל האיכויות הדרושות, כולל סגנון עצבני, סאונד ייחודי ובלתי ניתן להכחשה, קהל מעריצים גדול מאוד ויכולת לכתוב שירי להיטים. זיהוי השם שלה הוא דרך הגג, וקהל המעריצים שלה הולך וגדל. יש לה גם את הניסיון ואת הרקורד כדי לגבות את המוניטין שלה ככוכבת-על בהתהוות.